Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

20 June 2011, Como to Passo dello Stelvio - Lago di Resia

Δευτέρα 20 Iουνίου 2011

Το πρωί σηκωθήκαμε νωρίς γιατί είχαμε μια πολύ μεγάλη ημέρα μπροστά μας με παρα πολλά χιλιόμετρα.
Η Nadia μας είχε ετοιμάσει ένα απίστευτο υγιεινό πρωινό με τα πιό απίστευτα χειροποιητα υλικά.Δεν θα σας πω λεπτομέρειες αλλα ένα εχω να πώ...Παράδεισος.
Eδώ είναι η αίθουσα του πρωινού.

Το site του Ξενώνα είναι το http://www.alberodellenoci.it/eng/casa.html .Απίστευτο μέρος και ολα φτιαγμένα απο τον Julianno με την βοήθεια του πατέρα του που ηταν απο τους πιό καλούς χτίστες της περιοχής.Η Nadia ειχε βάλει όλη της την Ιταλική φινέτσα και χάρη στον όμορφα διακοσμημένο και περιποιημένο χωρο.
Εδώ το V-Stromακι κάτω απο την καρυδιά.

Ο κήπος.

Το παλιό τρίκυκλο του Julianno.
Στο Mandello del Lario βρίσκετε το μουσείο της Moto Guzzi.Οι περισσότεροι στην περιοχή έχουν και απο μια μηχανη της εταιρείας.

Το δωμάτιο μας,απλά τέλειο.

Τα καρύδια που είναι το σήμα κατατεθέν του ξενώνα.
L'albero delle noci.

Εδώ μαζί με την Nadia.

Καμια φορά λένε πως τετοια μέρη πρέπει να τα κρατάς μυστικά και οταν τα ανακαλύπτεις μόνος σου ,μόνο τοτε θα καταλάβεις την αξία τους.

Μετά από την πολύ όμορφη βραδιά στο Mandello del Lario ήρθε η ώρα να ξεκινήσει το ταξίδι μας. Σήμερα ήταν η μεγάλη μέρα. Το λέω αυτό γιατί όπως αναφέρω στην αρχή του ταξιδιωτικού,θα περνούσαμε το μαγικό Passo dello Stelvio.

Ξεκινάμε να ανηφορίζουμε με προορισμό το Bormio. Πήγαμε από τα παραλίμνια χωριά της Lago Di Como,περνώντας από:Lierna-Varenna-Dervio-Colico και από τον SP72 μπήκαμε σε κάτι μεγάλα τούνελ στον SS36 που μας οδηγούσε στον Strada statale Dello Stelvio.

Περάσαμε από Sondrio και κάναμε μια στάση στο πανέμορφο Tirano για cappuccino.H διαδρομή ήταν πολύ όμορφη και όλα τα μέρη καταπράσινα.

Μετά το καφεδάκι ,ξεκινήσαμε για Βormio.Περνώντας από το Bormio είδαμε την έξοδο για το Livigno
Είχαμε ακούσει πολύ καλές κριτικές για το συγκεκριμένο μέρος οτι έχει πολύ καλές τιμές και αξίζει για αγορές.Το κακό για εμάς ήταν ότι φτάσαμε εκεί κατά τις 14:30 και όλα τα μαγαζιά ήταν κλειστά.Το έχουν αυτό το θεματάκι οι Ιταλοί με τη μεσημεριανή σιέστα.Δεν μας χάλασε καθόλου γιατί η διαδρομή ήταν πάρα πολύ καλή με πολύ όμορφα περάσματα.

Στη διαδρομή μας από Bormio για Livigno ,περάσαμε το Foscagno Pass.
Τέλειο πέρασμα ,αν βρεθείτε από εκεί μην το χάσετε,αξίζει.

Μετά από το όμορφο Livigno και το Foscagno Pass,έφτασε η ώρα που περίμενα εδώ και μήνες.Βρισκόμασταν ήδη στους πρόποδες του Passo dello Stelvio.Δεν νομίζω ότι μπορώ να σας περιγράψω με λόγια τα συναισθήματα μου.Ένιωθα σαν μικρό παιδί. Άγιε Βασίλη αν υπάρχεις πραγματικά,στείλε αυτό το δώρο σε όλα τα καλά μηχανόβια παιδάκια.

Πριν την ανάβαση.

Που πάω ρε παιδιά.Στον παράδεισο.?

Αυτή η διασταύρωση σε στέλνει από αριστερά Ελβετία,δεξιά Bormio και ευθεία στον παράδεισο.....

Μια ακόμα στάση.Θέλαμε να γευτούμε την διαδρομή λες και δεν έχουμε ξανά οδηγήσει ποτέ ξανά,λες και ήταν κάτι πρωτόγνωρο.
Ναι ήταν πρωτόγνωρο για μένα.

Φτάσαμε! Φτάσαμε! Τα καταφέραμε,αυτές ήταν οι φωνές μες στο μυαλό μου που αν μπορούσα να φωνάξω με ένα μεγάφωνο ,θα το έκανα πολύ ευχαρίστως.

Αυτή η κατηφορική κοιλάδα ,που έβλεπα σε αμέτρητες φώτο στο νέτ ,τώρα στεκόμουν μπροστά της. Οι κόρες των ματιών μου γέμιζαν τον σκληρό δίσκο του εγκεφάλου μου με εικόνες απίστευτα μαγικές.

Απίστευτες στροφές.Απλά τέλεια....

Δίπλα στο μαύρο πρόβατο που καθώς χαμήλωσα για να βγω φωτογραφία, άκουσα να μου λέει:σε τέτοια μέρη θέλω να με πηγαίνεις.

Εδώ είμαστε στο κατέβασμα και απολαμβάνουμε τις όμορφες εικόνες....

Πάντως ,αν είχα χρόνο θα το ξανά περνούσα.Έδωσα υπόσχεση ότι θα επιστρέψω,για να δούμε.

Μετά το Passo Dello Stelvio ξεκινήσαμε για να πάμε προς τα σύνορα της Ιταλίας-Αυστρίας για να μείνουμε κάπου εκεί κοντά για να περάσουμε την άλλη μέρα Αυστρία.
Η διαδρομή ήταν απίστευτη.Πολύ δάσος.πάρα πολύ πράσινο,πάρα πολύ καλός δρόμος,πάρα πολύ όμορφα χωριά και γενικά πάρα πολύ από όλα......

Για να φτάσουμε στη Lago di Resia περάσαμε το Passo Resia και το πολύ όμορφο χωριό

Μόλις φτάσαμε αρχίσαμε να ψάχνουμε για δωμάτιο.Ήταν Δευτέρα και αρκετά ξενοδοχεία ήταν κλειστά.Δεν προνόησα για δωμάτιο γιατί δεν ήξερα πως θα εξελισσόταν η μέρα. Ρωτήσαμε σε ένα soupermarket και μια πολύ ευγενική κοπέλα μας εξυπηρέτησε και βρήκαμε αμέσως δωμάτιο στο ξενοδοχείο "Garni Bergheim" in Resia.Το μόνο μείον ήταν ότι δεν είχε internet αλλά κατά τα άλλα ήταν πάρα πολύ καλό και μας άφησε το δίκλινο στα 60 € Β&Β με θέα την πολύ όμορφη λίμνη.

Περισσότερες φώτο για τον ξενώνα ακολουθούν στο Part 3.
Μόλις τακτοποιηθήκαμε βγήκα μια βόλτα για βενζίνη και μερικές προμήθειες.Η ώρα ήταν 19:30 και όλα ήταν κλειστά,.Βρήκα βενζινάδικο στο παρακάτω χωριό που ήταν 2 χλμ μακριά.Χωρίς να το συνειδητοποιήσω,είχα περάσει τα σύνορα και βρισκόμουν σε Αυστριακό έδαφος.
"Δεν υπάρχουν σύνορά στην αγάπη" που λένε, άλλα ούτε και εδώ...

Ήταν ακόμα μια πολύ όμορφη ημέρα με πάρα πολλές εικόνες.Νιώθαμε πολύ γεμάτοι με όσα περάσαμε και όσα είδαμε σήμερα.Το λέω και θα το ξαναλέω,εντυπωσιάστηκα πάρα πολύ με το Passo dello Stelvio.Τα είχαμε καταφέρει να ανεβούμε και να κατεβούμε χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη απόλαυση απο το να οδηγάς σε μια φυσική matrix διαδρομή με απίστευτες εικόνες σαν απο videogame.

Το ταξίδι μας συνεχίζεται.