Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

22 June 2011, Day tour to Kaprun-Salzburg-Hallstatt

Η μέρα σήμερα ήταν πολύ καλή με αρκετή ηλιοφάνεια.Μετά από ένα καλό πρωινό ξεκινήσαμε για το

Κάστρο Hohensalzburg

Το σπίτι του Μότσαρτ που λειτουργεί σαν Μουσείο/ ΄Εκθεση / Gallery
Getreidegasse 9 ,Salzburg

Mozart Chocolate

Ήρθε η ώρα να ανέβουμε στο:

Αφού λοιπόν τελειώσαμε με τις βόλτες μας στο πανέμορφο Salzbourg ήρθε η ώρα να πάμε σε ένα άλλο πολύ όμορφο και ήσυχο μέρος,
το Hallstatt

Βρήκα ένα Σείριο που έφτιαχνε κοτόγυρο και δεν έχασα την ευκαιρία να δοκιμάσω...

Το Hallstatt ήταν πανέμορφο άλλα δεν καταφέραμε να καθίσουμε πολύ γιατί ο καιρός άρχισε να χαλάει και οι πρώτες ψιχάλες μας έπιασαν στο δρόμο για την επιστροφή.Λίγο έξω από το Hallstatt σταματήσαμε και βάλαμε τα αδιάβροχα αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό.Άρχισε μια έντονη και απότομη καταιγίδα και η οδήγηση μας για την επιστροφή γινόταν όλο και πιο δύσκολη.Σταμάτησα σε μια στάση και κατεβήκαμε αμέσως.Ο αέρας και η βροχή ήταν τόσο έντονη που χωρίς δεύτερη σκέψη έβαλα και τη μηχανή μέσα στην στάση πριν την ρίξει κάτω ο αέρας.Μετά από 3 τέταρτα άρχισε να κοπάζει και τότε ξεκινήσαμε με ασφάλεια το ταξίδι της επιστροφής.Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι δεν πρέπει να ρισκάρεις για τίποτα,καλύτερα να καθυστερήσεις να φτάσεις στον προορισμό σου παρα να μην φτάσεις καθόλου,γιατί όπως έχει τονίσει και o φίλος almost ,

"Το ταξίδι είναι απόλαυση".

Μόλις φτάσαμε στο ξενοδοχείο κάναμε το μπανάκι μας και μετά κατεβήκαμε στο εστιατόριο για φαγητό ,όπου μας περίμενε μια ζεστή σούπα και ένα πάρα πολύ γευστικό δείπνο με άφθονη Αυστριακή μπυρίτσα.

Το ταξίδι μας συνεχίζεται.