Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

17 July 2013 Belgrade,(SRB) to Hungary,(H) to Slovakia,(SK) to Brno,(CZ)-2nd Day

2η Μέρα.
Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013


Κείμενο:Μιχάλης Χατζάκης
Φωτογραφίες:Μιχάλης Χατζάκης

Αφύπνιση νωρίς νωρίς. Η μέρα έδειχνε να είναι καλή από τις πρώτες εικόνες που αντίκρισα ανοίγοντας τις κουρτίνες από το δωμάτιο μου!


Στις 06:30 είχα κατέβει για πρωινό με ζεστό καφεδάκι και μετά ετοίμασα τα πράγματα μου για να φύγω όσο πιο γρήγορα μπορούσα μιας και η μέρα θα ήταν μεγάλη!
Εδώ είμαι στην κεντρική είσοδο του Hyatt Regency Belgrade.

 "Overload" που λένε και στο Κοκκίνη Χάνι!

Σετάρισμα την διαδρομή στον πλοηγό που έδειχνε ότι τα 690 χλμ θα τα έκανα σε 6:30 ώρες!Έτσι έλεγε στο Gps,άσε πόσες ώρες έκανα εγώ για να φτάσω!!!!!!



Η έξοδος από το Βελιγράδι για να μπω στον Ε75 ήταν σαν να ήμουν Δευτέρα πρωί στην μποτιλιαρισμένη Θεσσαλονίκη με πάρα πολύ κίνηση!Πλησιάζοντας τα πρώτα διόδια σταμάτησα να βγάλω την εσωτερική επένδυση από το μπουφάν γιατί είχε πάρα πολύ ζέστη και εγώ είχα ανάψει εσωτερικά! Ξαφνικά ένα βανάκι  σταματάει δίπλα μου, ωχ λέω,τι έκανα; Ανοίγει το παράθυρο και μου λέει: καλημέρα φιλαράκι,από Ελλάδα είσαι; Ήταν ένα παλικάρι ,ο Νίκος ,από την Πτολεμαΐδα που ζει και εργάζεται στο Βελιγράδι τα τελευταία 3 χρόνια.Τα είπαμε για πολύ λίγο γιατί πήγαινε για δουλειά και εγώ είχα μπροστά μου πολλά χιλιόμετρα να οδηγήσω.Τα πρώτα διόδια τα πλήρωσα 2,50€  και τα επόμενα 3€ .Σημείωση: και στα δυο πλήρωσα με Ευρώ.

  08:15 καθαρός ουρανός με αρκετή ζέστη.

 Είχαμε πολύ δρόμο ακόμα!


Στάση για φουλάρισμα, το μαύρο πρόβατο διψούσε. 1,35€/λτ.


Λίγο πριν τα σύνορα Σερβίας-Σλοβακίας.

 Στην Σλοβακία παίρνεις Vignette.Δεν χρειάζεται να πληρώνεις διόδια.Το κόστος για την μοτοσυκλέτα είναι 8€ και έχει διάρκεια 10 μέρες.Δεν παίρνεις αυτοκολλητακι αλλά μια απλή απόδειξη που την κρατάς μέχρι να βγεις από την χώρα.

Ο έλεγχος ήταν γρήγορος από τους Σέρβους εν αντιθέσει με τους Ούγγρους που έψαχναν όλα τα αυτοκίνητα και αυτό προκαλούσε μεγάλη καθυστέρηση και αρκετή αναμονή μες στον ήλιο με τις κορντούρες να μου καίνε το λίπος λες και ήμουν στο φούρνο.





 Είσοδος στην Ουγγαρία.


Ακόμα μια στάση για ανεφοδιασμό,(1,52€/λτ)

Η γνωστή μας αγελάδα από το περσινό μας τουρ.Τζίφος η δουλειά, την είχαν αρμέξει άλλοι πιο μπροστά.

Στον δρόμο μου για την Σλοβακία περνούσα έξω από την Βουδαπέστη. Ευκαιρία ,σκέφτηκα, μιας που περνάω να πάω να ρίξω μια ματιά. Τι το 'θελα, γινόταν της τρελής, απίστευτη κίνηση και πολυκοσμία. Δυσκολεύτηκα πάρα πολύ να προσεγγίσω το κέντρο και με πολύ δυσκολία σταμάτησα σε μια άκρη για να βγάλω φωτογραφίες. Με την θερμοκρασία στους 32 και κάτι,την υγρασία, τις κορντούρες ,κράνος, γάντια και τούμπανο η μηχανή ,δεν θα την έλεγες και την πιο σοφή απόφαση. Με το ζόρι τράβηξα τις παρακάτω φώτο και όπου φύγει φύγει. Χρωστάω μια επίσκεψη!





Έβαλα πλώρη για Σλοβακία!Εδώ δεν το σκέφτηκα καν να επισκεφθώ την Μπρατισλάβα γιατί είχαμε κλείσει μια βραδιά στην επιστροφή μας αν όλα πήγαιναν καλά!!!!!

Είσοδος στην Σλοβακία.Σύνορα υπήρχαν αλλά ανθρώπους δεν είδα πουθενά.Το μέρος έμοιαζε σαν εγκαταλελειμμένο.Έτσι απλά μπήκα στην Σλοβακία.




Η ξανθιά μπύρα....

Ελα και φτάνουμε!

Ακόμα ένας ανεφοδιασμός λίγο πριν το Brno.(1,53€/λτ)

Είχα αρχίσει να κουράζομαι μιας και τα χιλιόμετρα ήταν πάρα πολύ βαρετά. Οι αυτοκινητόδρομοι είναι το χειρότερο κομμάτι για τους μοτοσυκλετιστές.Νταλίκες ,προσπεράσεις,βαρεμάρα μοναξιά,μεγάλες ταχύτητες και η επικινδυνότητα στα ύψη!!

To Brno από τα σύνορα της Σλοβακίας,Τσεχίας απέχει μόλις 65 ατελείωτα χιλιόμετρα.



Με το που έφτασα στο ξενοδοχείο ,ανέβηκα στο δωμάτιο που, αν και 3 αστέρων, ήταν πολύ καλό.



Έκανα ένα γρήγορο ντουζάκι και κατέβηκα στο lobby για να μπω στο  internet.Έπρεπε να ενημερώσω ότι όλα πήγαν καλά και ήμουν ασφαλής.Λίγο facebook ,λίγο skype και τέλος.Το ξενοδοχείο ήταν 10 λεπτά μακριά από το κέντρο του Brno. Ρώτησα το παλικάρι στην ρεσεψιόν ποιός ήταν ο ευκολότερος τρόπος να πάω στο κέντρο μιας και την μηχανή την είχα αφήσει στο υπόγειο γκαράζ του ξενοδοχείου με τα μισά πράγματα φορτωμένη. Μου πρότεινε να πάρω το τραμ που περνούσε κάθε 15 λεπτά ένα τετράγωνο παρακάτω από το ξενοδοχείο.Το πρόβλημα μου ήταν ότι δεν είχα κάνει συνάλλαγμα σε Τσέχικες κορώνες και τα εισιτήρια κόστιζαν μόλις 1,70 €,τελικά του έδωσα ευρώ και μου έδωσε τα εισιτήρια.Με όσες δυνάμεις μου είχαν απομείνει ξεκίνησα.
Το κέντρο του Brno με μάγεψε και για να μην το παίξω έξυπνος και αρχίσω τα clopy paste και να γράφω για τον πληθυσμό και διάφορες άλλες ιστορίες,πατήστε αυτό το "link" για να τα βρείτε στην wikipedia.







Από μακριά έβλεπα πάνω στο λόφο τον υπέροχο Καθεδρικό Ναό των Αγίων Πέτρου και Παύλου αλλά όταν πλησίασα έμεινα άφωνος, στο χωριό μου το λέμε "Αpisteftable"....Απίστευτο θέαμα και πολύ εντυπωσιακό. Δυστυχώς ήταν κλειστά και δεν μπόρεσα να δω το εσωτερικό του.






Φεύγοντας από τον Ναό κατευθύνθηκα προς τις κεντρικές πλατείες του Brno.





Πανέμορφο καλλιτεχνικό γκράφιτι.Εμένα μου άρεσε!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μυρμήγκια ή μελιτάκοι παντού, που λένε και στο Κοκκίνη Χάνι!

Εξωτερική άποψη του ξενοδοχείου που έμεινα.Πολύ καλό, έξω από το κέντρο και την βαβούρα της πόλης.

Πριν φύγω από το κέντρο έψαξα να βρω κάτι να τσιμπήσω.Είχα εντοπίσει μια πιτσαρία όταν κατέβηκα από το τραμ και όταν τελείωσα την βόλτα μου σταμάτησα για να πάρω κάτι.Το παλικάρι μιλούσε λίγα Αγγλικά ,μην φανταστείς κάτι το ιδιαίτερο,είχε σπουδάσει κάπου στα βάθη της Αγγλίας.Το πρόβλημα μου ήταν τα χρήματα γιατί για ένα βράδυ που θα έμενα Τσεχία δεν χρειαζόταν να κάνω συνάλλαγμα. Του έδωσα 5€ για τρία κομμάτια πίτσα και ένα μπουκαλάκι νερό. Κάτι άρχισε να μουρμουρίζει και τότε άρχισα και εγώ τα Κρητικά μου και έφυγα.

Φτάνοντας στο ξενοδοχείο ,πήρα 2 μπυράκια ,Starobrno,από την ρεσεψιόν και ανέβηκα στο δωμάτιο για την τελετή!!!! 
Ιντερνετάκι,σχεδιασμός για την επόμενη μέρα και καληνύχτα!!!



Μεγάλη μέρα με πάρα πολλά χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομους. Είχα διασχίσει 4 χώρες: Σερβία,Ουγγαρία,Σλοβακία και Τσεχία. Αυτό που με μάγεψε ήταν το κέντρο του Brno.Αν βρεθείτε προς Τσεχία,μην το χάσετε ,αξίζει. Εγώ δυστυχώς δεν μπόρεσα να δω πάρα πολλά πράγματα λόγω του ότι ήμουν αρκετά κουρασμένος και η επόμενη μέρα θα ήταν δύσκολη!


Δείτε αυτό το πολύ όμορφο ,μικρού μήκους βιντεάκι,που βρήκα στο νετ. BRNO 

Χιλιόμετρα ημέρας:716!!!!
Διαμονή: City Apart Hotel Brno 
Έξοδα ημέρας:132€



Επόμενο/Νext
18 July 2013 Brno,CZ to Berlin,D




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

PRINT FRIENDLY & PDF