Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

16 July 2013 Thessaloniki (GR) to Βelgrade (SRB)-1st Day

1η Μέρα.
Τρίτη 16 Ιουλίου 2013


Κείμενο:Μιχάλης Χατζάκης
Φωτογραφίες:Μιχάλης Χατζάκης

Έφτασε η μέρα,έφτασε η ώρα. 
Σηκώθηκα κατά τις 05:00 για να ετοιμάσω και τα τελευταία πραγματάκια που είχαν μείνει για να τα κατεβάσω στο γκαράζ.Τις βαλίτσες τις είχαμε κατεβάσει και φορτώσει ήδη από το προηγούμενο βράδυ,για να είναι όλα έτοιμα μιας και ήθελα να φύγω όσο πιο νωρίς μπορούσα.
Ότι και να πω για το φόρτωμα της μηχανής θα είναι λίγο! Για ακόμα μια φορά το μαύρο πρόβατο έμελλε να γίνει γαϊδούρι. Αυτήν την φορά όμως είχα δικαιολογία! Με την Παρθένα θα βρισκόμασταν το Σάββατο το μεσημέρι στο αεροδρόμιο του Rygge, οπού θα ερχόταν αεροπορικός.Αναγκαστικά τα πράγματα της τα πήρα εγώ. Οι δυο πλαϊνές βαλίτσες είχαν ρούχα δικά μας και διάφορα μικροπράγματα ,η πίσω βαλίτσα είχε μερικά εξαρτήματα πρώτης ανάγκης,το netbook,φορτιστές,τα χειμερινά γάντια κ.α. Το bagster μπροστά είχε πράγματα που θα χρειαζόμουν τις επόμενες 5 μέρες,διάφορα ρούχα και αλλαξιές.Το μπλε λουκάνικο είχε τον εξοπλισμό της Παρθένας,(Παντελόνι,μπουφάν,κράνος,μπότες,προστατευτικά,ζώνη,και κάτι άλλα ψιλοπραγματάκια). Στο μαύρο λουκάνικο είχα τα λάδια της μηχανής,τα αδιάβροχα,τα φαρμακεία κ.α.



Αφού είχαμε τελειώσει με τις λεπτομέρειες είχε έρθει η ώρα της αναχώρησης και του αποχαιρετισμού. Ήταν η πρώτη φορά που θα ταξίδευα μόνος μου στην Ευρώπη!! Πάντα ταξιδεύαμε  μαζί αλλά αυτή τη χρονιά δεν ήταν δυνατό να γίνει.
Λίγο πριν ξεκινήσω,σκάει μύτη ένα μικρό σκυλάκι σέρνοντας την αλυσίδα του και σταμάτησε μπροστά μας. Περίεργο μου φάνηκε πρωί πρωί. 
Σημάδι ότι δραπετεύω και έφευγα μόνος μου,ότι είχα λύσει τα δεσμά και το έσκαγα ή ότι έφευγα ταξίδι σαν το αδέσποτο;

Μηδένισα το κοντέρ,έβαλα τον προορισμό στον πλοηγό και άρχισε η περιπέτεια.




Λίγο πριν τα σύνορα των Ευζώνων.Το ίδιο με πέρυσι,δεν έχει αλλάξει τίποτε στα σύνορα.


Στα Ελληνικά σύνορα με άφησε ο ελεγκτής να περάσω χωρίς να δει τα έγγραφα μου.Ήταν πρωί και δεν είχε πάρε ακόμα το φραπεδάκι του.

Από την πλευρά των Σκοπίων ο έλεγχος έγινε κανονικά.Ταυτότητα με λατινικούς χαρακτήρες και την πράσινη κάρτα.



Λίγο πριν τα σύνορα της Σερβίας!
Δεν είχα τραβήξει φωτογραφίες γιατί ο γνωστός αυτοκινητόδρομος "Alexander of Macedon" δεν ήταν και στα καλύτερα του. Όσον αφορά τα διόδια,υπάρχουν τρία.Στο πρώτο πλήρωσα με χαρτονόμισμα των 5€ και μου έδωσε ρέστα σε δηνάρια. Το κόστος των διοδίων είναι:50,60,50 Fyrom Denar/ 0,80€ και 0,96€. Μου έμειναν και 120 Fyrom Denar για την επιστροφή!

 Εδώ ο έλεγχος έγινε κανονικά.Αυτό που μου έκανε και φέτος εντύπωση είναι ότι δεν μου ζήτησαν να βγάλω το κράνος σε κανένα συνοριακό σταθμό!!!!




 Μετά την είσοδο μου στην Σερβία σταμάτησα στο πρώτο σταθμό ανεφοδιασμού για να ξεμουδιάσω και να πιω ένα καφεδάκι. Η βενζίνη είχε 1,43€/lt.  Έβαλα 21€,πήρα ένα καφεδάκι στο 1,30€ και ένα μπουκαλάκι νερό στα 0,50 €.Λογικές τιμές θα έλεγα.

 Η μηχανή ήταν απίστευτα βαριά.Ήθελα να την σηκώσω στον ορθοστάτη και δεν μπόρεσα.Μετά από δυο απέλπιδες προσπάθειες ,αναγκάστηκα να ζητήσω βοήθεια από έναν υπάλληλο του σταθμού. Λάδωσα την αλυσίδα και ετοιμάστηκα να φύγω. Πριν ανέβω στη μηχανή ,αποφάσισα να βάλω την επένδυση γιατί ένοιωθα ότι η θερμοκρασία όσο προχωρούσα άρχισε να πέφτει. Κίνηση που τελικά αποδείχτηκε ότι ήταν "ματ"!
Από τη Θεσσαλονίκη είχα ξεκινήσει χωρίς εσωτερικές επενδύσεις και με καλοκαιρινά γάντια!

Μετά το διόδια του Doljevac,(2€),σταμάτησα για να πιω νερό.Κάτι δεν μου φαινόταν καλά στο βάθος.Ο καιρός είχε αρχίσει να μαυρίζει επικίνδυνα και αυτό δεν ήταν καθόλου καλό σημάδι.


Παρακάτω ξανασταμάτησα για να βάλω τα χειμερινά γάντια και να σκεπάσω το bagster γιατί άρχισαν να πέφτουν κάτι χοντρές ψιχάλες.Τελικά όλοι οι ταξιδευτές ,μια βροχή την έχουν στο τσεπάκι τους ρε παιδί μου.Tα πράγματα άρχισαν να γίνονται αρκετά ζόρικα μιας και ο συνδυασμός βροχής και δυνατού πλάγιου αέρα με ανάγκασαν να σταματήσω κάτω από μια γέφυρα,(τι πρωτότυπο),για να περιμένω να κοπάσει λίγο.


Αφού είχε περάσει το σύννεφο και η βροχή σταμάτησε, άλλαξα τα γάντια μου γιατί άρχισαν να ζεσταίνονται τα χέρια μου πάρα πολύ. Είχα μαζί μου τρία ζευγάρια,τρεις διαφορετικές ποιότητες.Παντός καιρού λέμε το παλικάρι,γι' αυτό η μηχανή είναι ασήκωτη!! Αφού χτύπησα την πορτοκαλαδίτσα μου των 2€, συνέχισα για τον τελικό μου προορισμό!

Ανεφοδιασμός μοτοσυκλέτας και αναβάτη.Καύσιμα:20€ και σαντουιτσάκι:3€ Διόδια:6,50€.

Είσοδος στο Βελιγράδι.



Άφιξη στο ξενοδοχείο, (Hyatt Regency Belgrade), και το δωμάτιο για ακόμα μια φορά ήταν τέλειο.Αυτά είναι τα καλά του επαγγέλματος!!




Ένα ζεστό μπανάκι και βόλτα για γρήγορο φαγητό στο εμπορικό που βρισκόταν ακριβώς απέναντι από το ξενοδοχείο.



Μες τη χλιδή το μαύρο πρόβατο.Παρκαρισμένο μπροστά στο ξενοδοχείο ,έτοιμο για ακόμα μια νέα περιπέτεια!




Αφού είχα κάνει τις βόλτες μου επέστρεψα στο ξενοδοχείο κάπως κουρασμένος.Την επόμενη μέρα  είχα να διασχίσω την Ουγγαρία και ένα μικρό μέρος της Σλοβακίας για να φτάσω στην Τσεχία ,στο Brno. Google map!  


Χιλιόμετρα ημέρας: 645,7
Διαμονή: Hyatt Regency Belgrade
Έξοδα ημέρας: 64€






Επόμενο/Νext











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

PRINT FRIENDLY & PDF